In Madrid for Hoss Intropia

- March 28, 2012 by Veronica Ferraro - 77 Comments

in-madrid-for-hoss-intropia

[en]Two days ago I landed in Madrid with Elisa (my trusty fellow traveller!) to make a photo shoot and a video for Hoss Intropia. I can’t tell you anything about the project itself right now, but in about two weeks I will publish everything on my blog. Can’t wait to let you see it!

In the meantime, here’s some pictures taken on Monday. In some of them you can see some glimpses of what I was wearing for this project, while in the others you can see my travelling outfit (do you like my new bag from Givenchy?).

I’m now back in Milan, but I still have some pictures to show you from this trip. I wish you a wonderful day, see you tomorrow![/en]

[it]L’altro ieri mattina sono atterrata insieme ad Elisa (mia fedele compagnia di viaggi!) a Madrid, per realizzare un servizio fotografico ed un video per Hoss Intropia. Non posso anticiparvi molto sul progetto in sé, ma nel giro di due settimane circa pubblicherò tutto sul blog! Non vedo l’ora di farvi vedere il risultato!

Nel frattempo vi propongo un mix di foto della giornata. In alcune potete vedere qualche piccolissima anteprima del lavoro che abbiamo fatto, in altre l’outfit che indossavo per il viaggio (vi piace la mia nuova borsa di Givenchy?) e in altre ancora la stanza e la terrazza dell’albergo dove alloggiavamo.

Domani vi mostrerò le altre foto scattate in giro per la città! A presto![/it]

I was wearing:

  • Blazer by Zara
  • Top by H&M
  • Shoes by Zara
  • Bag by Givenchy thanks to Cerdelli