First day in London

- February 22, 2011 by Veronica Ferraro - 90 Comments

201102_hyde-park_05

[en]Every time I come back to this city I appreciate it more. This time, sadly, it’s been only for two days and later this evening I’m going to fly back to Milan.

Yesterday has been very intense, however; after a short trip in Kensington I went to the marvelous fashion show that Burberry organized in Hyde Park, and which I’ll talk about some more in a second post later this afternoon. After that I had a conference to set up a very nice thing I’m going to follow during the milanese fashion week. I had dinner with my boyfriend at the Covent Garden Hotel (a lovely place!), and after a walk in Soho I came back to the hotel.

This is the outfit I chose for this long day. What do you think about it?

I hope you’ll all have a nice day![/en]

[it]Ogni volta che torno in questa città me ne innamoro sempre di più. Questa si è trattato purtroppo di solo due giorni, in quanto questa sera sarò già di ritorno.

La giornata di ieri è stata però davvero intensa; dopo un giro in Kensington ho assistito alla meravigliosa sfilata di Burberry, di cui vi parlerò nel prossimo post più tardi questo pomeriggio. In seguito ho partecipato ad una conferenza per organizzare una cosa molto carina che seguirò durante la settimana della moda milanese. Sono rimasta a cena col mio ragazzo al Convent Garden Hotel (un posto davvero magnifico!), e dopo un breve giro a Soho sono tornata in albergo.

Questo è l’abbigliamento che ho scelto per la giornata. Cosa ne pensate? Aspetto pareri :)

Nel frattempo, buona giornata a tutti![/it]

I was wearing:

  • Dress by Shampalove
  • Shoes by New look
  • Ring by New look
  • Blazer by Zara