Chanel Valentine’s day

- February 13, 2012 by Veronica Ferraro - 47 Comments

collage1

[en]I think many of us (including me) pretend to be completely indifferent to Valentine’s day. Actually every girl looks forward to a little surprise: it could be just a flower, a dinner together .. it could be a small or big gift from our boyfriend or even a “self-gift” (let’s be honest…who loves us more than ourselves? ;) ).

Chanel has decided to make a little capsule collection for this special day, everything’s pale pink.
I leave you with these beautiful pictures … who knows? Maybe our boyfriends understand what we would like to receive tomorrow! I could be happy just with the chain bracelet :P

Have a good day girls![/en]

[it]Credo che molte di noi (me compresa) fingano di essere completamente indifferenti al giorni di San Valentino. In realtà ogni ragazza confida in una piccola sorpresa: che sia un gesto, un fiore, una cena insieme; che sia un regalo più o meno piccolo da parte del nostro ragazzo o che sia un autoregalo perchè, d’altronde, chi ci ama più di noi stesse?

Chanel ha deciso di realizzare una vera e propria capsule collection per questo giorno speciale, interamente realizzata sulla tinta tenue del rosa cipria. Vi lascio sognare con queste immagini…chissà mai che i nostri ragazzi colgano qual è il nostro oggetto del desiderio :P Io mi “accontenterei” del bracciale a catena intrecciato!

Buona giornata fanciulle![/it]